tirsdag 28. august 2012

Dag 1

Dag en.....  jeg har nå oppnådd kontakt med enkelte individer i klassen. Emil og Daniel, disse to virker som det første tegn til intelligent liv.... ved nærmere ettertanke stryk det siste. Resten av flokken virker som om de har godtatt det faktum at jeg er her. Er ikke sikker på om jeg faktisk blir enset av de fleste, men dette passer meg fint. Det gjør det lettere for meg å studere disse primitive skapningene. Det virker som flokken har en helt klar leder, Jan Arve.
Han har tydeligvis styringen og gir ut arbeids oppgaver for å holde de andre i flokken opptatt.

Jeg tror dette blir et spennende år.... hvis jeg overlever det.

3 kommentarer:

  1. Veldig spenende og inspirerende. Hvordan får du nokk mat i et så nådesløst skolelandskap?

    SvarSlett
  2. Det er godt spørsmål. Jeg har funnet et møte sted der de innfødte bytter mat og drikke for papirlapper og metall stykker. I tillegg til å være en kilde for næring så er dette også et sosialt vannhull der andre individer snakker med hverandre på tvers av det som blir kalt "klasser".

    SvarSlett
  3. Du overlever nok. Jeg savner bilde, ellers bra. Husk at svart skrift på hvit bakgrunn gir bedre lesbarhet.

    SvarSlett