tirsdag 16. oktober 2012

Tirsdag 16... første dag...



Da har dag 1 av utfordringen passert. Kjenner jeg er sliten... jeg velger å skylde på trening og hektisk skoledag med masse skole arbeid og en konstant søken etter folk fra media klassen for å kunne gjette navnene deres. Selv om jeg ønsker å skylde på dette så vet jeg at en porsjon av energien har gått til å kjempe mot den mest gjenstridige delen av menneske sinnet.

Vanen...

Når jeg tok utfordingen før i dag så var jeg klar over at jeg måtte ta meg selv i nakken et par ganger. Jeg er et vane menneske, og jeg er klar over det, men jeg er overasket over hvor mange jeg har tatt meg selv i og åpne nett leseren... det sies at i avhengietstilfeller så er det tre første dagene verst... kanskje det er det samme i dette tilfellet?

Følg med i morra for å se om jeg har klart å huske alle navnene på personen i media klassen og hvordan det går med min mentale helse etter nok en dag uten sosiale medier... eller hvordan det går med min fysiske helse hvis jeg glemmer navnet til Ina,....

5 kommentarer:

  1. Kanskje var det fraværet av sosiale medier som førte til at du ble konsentrert og lærte deg alle navnene. Det blir spennende å høre om du nå får gjort andre ting og om du føler at fraværet av sosiale medier øker effektiviteten.

    SvarSlett
  2. Stå på Henrik!! Du klarer det fint. Hilsen Torhild i mediaklassen.

    SvarSlett
  3. Du kommer ikke til å klare det. "No human can survive this"

    SvarSlett
  4. Min tilstedeværelse er nok til at du kan klare det. Hilsen Gud

    SvarSlett
  5. Dette går fint!! Tenk at du kan belønne deg selv med noe (masse godteri!!!) når uken er over - da skal det visst bli lettere å gjennomføre. Ellers kan du belønne deg selv når du selv synes det passer, og tenke på hvor flink du er som holder deg unna den sosiale verdenen på nett. Lykke til videre!

    SvarSlett